Sider

søndag 6. november 2011

Farsdag og advent rett rundt hjørnet...Feel Hamar har det du trenger

Nå er det sååå lenge siden jeg har lekt meg inne på photoscape, og iallefall lenge siden jeg har blogget.
Men i dag har jeg hatt litt tid, så da ble det kontoret og bildefun;)
Lagde noen bilder fra butikken...og håper de vil friste noe;)
Vi har jo så mye fint. 
For ikke og snakke om det gode utvalget.
Møbler, interiør & nips, nydelige silkeblomster, kaffe & te, krydder, kjøkkenutstyr, 
serviser og glass, løpere & puter, bilder og masser av lys & servietter.
Ja vi har et bredt utvalg, det er helt klart;)


Julevarene er godt på plass, og jammen går det unna.
Noen klager på at det er ALTFOR tidlig, mens de fleste bare koser seg. Titter og blir inspirert.
Så kommer de tilbake fordi at de ikke klarte å glemme det de så..hehe
Det er kult det;)


Neste helg er det jo farsdag. Og vi har selvsagt noen flotte PAPPA krus, deilig kaffe og masse
annet snadder til far. Kanskje gøy og overraske med en skikkelig gave i år??


Og om 3 uker er det 1.advent. Ja tiden går så fort atte.
Og vi har masse lekkert lilla i butikken.
Og vi har 10 kronelys for kun 49,-


Uansett hva du søker....så kan vi hjelpe med det meste. Selvsagt til en viss grad.
Men innenfor sjangeren hus og interiør...så har vi jammen meg et flott utvalg;)

Har du begynt å shoppe julegavene dine??
Og hva slags kalender skal du lage til ungene i år??
Eller holder du deg til en ferdig en du kjøper dagen før??
Ønsker du et hjerte med masse pigger til dine små adventsgaver...vi har en flott en til kun 129,-

Vel...det har vært liten tid til å blogge. Men jeg skal prøve å bli flinkere.
Et innlegg i uka burde ikke være så vanskelig;)

Så dere får ha en flott kveld alle sammen. Og takk for at du stakk innom oss i dag ;)



Have a nice weekend!


foto; private!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar