Sider

lørdag 11. juni 2011

TUSEN TAKK!!

Da har vi vært igjennom noen utrolige dager. Det har vært såååå moro.
Åpningen gikk kjempe bra, og folk fortsetter å strømme til.
Så tusen takk til alle sammen som tar turen innom oss....som snakker godt om oss
til andre...og som anbefaler oss til nye fjes.
TUSEN TAKK!!
I starten av uka var jeg på innkjøpsmesse og plukket ut høst, jul og hastevarer.
Og det kommer masse fint i tiden fremover.
Butikken skal få sin sjarm med effekter og diverse om jeg skal ordne, 
og jeg gleder meg til å få den i stand.
Mange har spurt etter former slik at dere kan lage konfekt selv.
Dette er bestilt, og ventes inn.
Det samme gjelder småmøbler og diverse interiør...
Jeg har fått tak i det meste...og det er på vei.
Så takk alle sammen for den utrolig herlige starten vi har fått på Hamar. 
Og tusen takk for alle goòrd. Det varmer mer enn dere trur.

Velkommen igjen;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar